Przedłużona gwarancja

Gwarancja do 5 lat z mocą korzyści
Pakiety wydłużonej gwarancji fabrycznej są elementem Programu Kontraktów Serwisowych Mopar Vehicle Protection dla Klientów Grupy Fiat Chrysler Automobiles. Obowiązują w ponad 50 krajach świata.
Celem usługi jest:
- wzmocnienie komfortu obsługi samochodu i podróżowania
- sprawna eksploatacja
- właściwa dbałość o stan techniczny
- optymalizacja kosztów utrzymania
- eliminacja lub znaczące obniżenie kosztów niespodziewanych napraw oraz wymiany wadliwych części mechanicznych i elektrycznych
- poprawa bezpieczeństwa jazdy
Oferta dopasowana do Twoich potrzeb
Gwarancje elektromechaniczne Maximum Care i Powertrain Care są dostępne dla wszystkich marek samochodów Grupy na polskim rynku (Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Fiat Professional, Jeep), zarówno samochodów nowych, jak i używanych (z gwarancją producenta). W zależności od potrzeb eksploatacyjnych i przebiegu pojazdu, oferujemy różne zakresy ochrony i okresy obowiązywania.
- Gwarancja Maximum Care to najszersza ochrona, która w maksymalnym stopniu eliminuje koszty napraw i usunięcia usterek oraz wymiany uszkodzonych części i zespołów.
- Gwarancja Powertrain Care to ekonomiczny wariant, obejmujący ochroną główne podzespoły samochodu (silnik, skrzynia biegów, układ przeniesienia napędu, układ chłodzenia i zasilania paliwem).
Co zyskujesz?
- przedłużenie gwarancji fabrycznej nawet do 5 lat (w tym 2 lata gwarancji ustawowej)
- 3 opcje czasowe do wyboru (1-3 lata, ograniczone limitem przebiegu)
- ochronę z planowanym przebiegiem max. 200tys. km w 3 lata
- pomoc w doborze najbardziej optymalnego wariantu
- ułatwienie sprzedaży pojazdu (rękojmia dobrego stanu)
- możliwość przeniesienia prawa do usługi na kolejnego nabywcę (po uprzednim powiadomieniu Fiat Auto Poland)
- możliwość włączenia kwoty kontraktu do raty leasingu/kredytu
- dostęp do produktu Fiat Banku i TWG „Ubezpieczenie awarii elektromechanicznych — Wydłużona Gwarancja” (dla pojazdów nowych, nabytych w autoryzowanej sieci FAP)
Szybki zakup i stały dostęp
Pakiety wydłużonej gwarancji można zakupić w sieci Fiat Auto Poland (salon lub serwis dealera) oraz w autoryzowanych warsztatach.
Formalności zajmują zaledwie kilka minut i odbywają się bezpośrednio w aplikacji LINK (eSales/eEntry) lub Workshop online, gdzie połączono główne systemy i bazy korporacyjne. W jednym miejscu dostępne są wszystkie, aktualne dane, dotyczące pojazdu, dealera, Klienta, dedykowanych produktów oraz opcji niekompatybilnych i wykluczających się.
Pozwala to na:
- weryfikację wszystkich kontraktów serwisowych w każdym punkcie serwisowym Grupy FCA
- identyfikację należnych świadczeń bez żadnych niejasności
- szybkie rozliczanie poprzez system eSIGI (analogicznie do napraw w ramach gwarancji podstawowej)
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
Katowice





Bytom



lub
Kontakt telefoniczny
- oddzwonimy!
Formularz kontaktowy
jednego dnia roboczego!